Pokud nejste klientem Equa bank, nejpravděpodobnější je, že:
Pokud jste klientem, zkontrolujte v bankovnictví nebo Profilu zákazníka, jestli jste u některé platby nepřesáhli datum splatnosti.
Kdykoliv během těchto 30 dnů můžete zažádat o převod na pravidelné měsíční splátky s předem známým úrokem. Zároveň vám pošleme 5 dní před splatností e-mail. Po splatnosti se vám znovu ozveme a v případě delšího prodlení účtujeme 499 Kč za upomínku a 0,1 % denně smluvní pokutu podle Obchodních podmínek.
Pravděpodobně se jedná o technickou chybu – informujte o tom prosím buď e-shop nebo to napište nám na info@equabank.cz s informací kdy a u jakého e-shopu se vám to stalo.
Napište nám
Údaje použijeme pouze k Vašemu oslovení.
Memorandum pro zpracování osobních údajů.