PlatímPak je služba, která umožňuje zákazníkům odložit platbu v e-shopu o 30 dnů. Částku uhradí Equa bank a zákazník ji může do 30 dnů splatit bez jakýchkoliv poplatků a navýšení.
Ne, veškeré platby přes PlatímPak jsou zcela zdarma, jak pro váš e-shop, tak pro zákazníka.
PlatímPak funguje přes API rozhraní a na všech e-shopech, které běží na platformě Shoptet.
Pro aktivaci PlatímPak v rámci Shoptetu je potřeba instalace doplňku PlatímPak. V případě napojení přes rozhraní API nás kontaktujte pomocí online formuláře nebo piště na e-mail info@platimpak.cz.
Propojovací doplněk PlatímPak naleznete přímo na webových stránkách Shoptetu. Stačí kliknout na tlačítko objednat doplněk.
Můžete si zvolit roční nebo dokonce měsíční frekvenci platby za jeho využívání. Přesné cenové rozdělení naleznete na webových stránkách doplňku.
Za používání služby nic neplatíte, je zcela zdarma.
Obchodní podmínky jsou součástí smlouvy a zasíláme je v elektronické podobě. Jsou také umístěny na webových stránkách anebo si je můžete projít zde.
Zákazníka zpravidla vyhodnotíme do 30 vteřin.
O výsledku vyhodnocení žádosti vždy informujeme e-shop a současně i zákazníka e-mailem.
Vycházíme ze schopnosti zákazníka splácet své závazky a žádost schválíme, podmíněně schválíme, nebo zamítneme. U podmíněného schválení vyžadujeme dodatečné ověření identity.
Zákazník má několik možností, jak identitu ověřit:
Ověří se online přes bankovní účet vedený u jiné banky.
Pošle haléřovou platbu (vrátíme po ověření) z účtu vedeného u jiné banky.
Zastaví se na jedné z našich poboček s občanským průkazem pro ověření.
Na ověření identity má zákazník 3 dny, poté se žádost o odloženou platbu automaticky stornuje.
Pro úhradu objednávky je zákazník přesměrován do online žádosti PlatímPak v prostředí schvalovací aplikace banky.
Dodržujeme nejvyšší standardy zabezpečení. Jako banka jsme pod dohledem ČNB a dodržujeme veškeré regulatorní opatření, která jsou nám ukládána.
Objednávka
Minimální částka objednávky není stanovena. Maximální limit objednávky je 25 000 Kč.
Pokud je zákazník klientem banky, může PlatímPak využívat opakovaně bez omezení. V případě, že není, může mít vždy pouze jednu neuhrazenou odloženou platbu, přičemž může využít PlatímPak nejvýše desetkrát během kalendářního roku v celkové částce nepřesahující limit 50 000 Kč.
Jakmile zákazníka ověříme a bude vyhodnocen jako schválený, ihned odesíláme peníze na účet, který jste nám potvrdili ve smlouvě.
Platbu za objednávku zasíláme na váš účet s Variabilním a Specifickým symbolem. Variabilní symbol obsahuje číslo vaší objednávky. Ve Specifickém symbolu je uvedeno číslo žádosti evidované v bance.
V takovém případě je číslo objednávky zobrazeno ve zprávě pro příjemce, která obsahuje text: „Úhrada zboží za objednávku č. XXX, případně vratky hraďte na účet plátce s uvedeným VS YYY.“ Kde XXX je číslo vaší objednávky a YYY je číslo žádosti v bance.
Abychom vyrovnali své závazky, tak peníze zašlete zpět nám.
Peníze pošlete na účet, ze kterého vám přišla transakce. Případně je číslo účtu uvedené ve smlouvě – 369/6100. Nezapomeňte uvést Variabilní symbol odložené platby vedený v Bance – bez toho to nepůjde. Jedná se o desetimístné číslo začínající 507xxxxxxx. V Shoptet administraci toto číslo žádosti naleznete v tabulce transakcí ve sloupci „Var. symbol platby“.
Pokud odloženou platbu u nás již zákazník uhradil, tak částku vracíte přímo jemu. Pokud ji neuhradil, tak je možné zaslat opět na náš účet dle postupu výše.
Peníze za zrušenou část objednávky vracíte na náš účet. Zákazníkovi odloženou platbu o tuto částku ponížíme.
Pokud se peníze nevrátí na váš účet, tak vratka proběhla v pořádku. Pokud se platba vrátí na váš účet, tak zkontrolujte, že jste zadali správný Variabilní symbol odložené platby vedený v bance. Případně nás kontaktujte e-mailem info@platimpak.cz.
Nastavení Shoptet
Ano, doplněk můžete kdykoliv vypnout. Samozřejmě ho můžete opět kdykoliv znovu spustit.
Návod vám zašleme po odsouhlasení podmínek spolupráce. Najdete ho také na webových stránkách PlatímPak nebo přímo zde.
Ano, textaci lze upravovat. Doporučujeme zachovat stávající, která byla navržena pro jasnou komunikaci.
Pravděpodobně byla dlouho otevřena administrace, platnost tokenu vyprší za 2 hodiny. V takovém případě pomůže odhlášení z administrace e-shopu a opětovné přihlášení.
Zamítnuto/Zrušeno – služba PlatímPak nebude Bankou poskytnuta.
Čeká na ověření – žádost je podmíněně schválena. Zákazník musí ověřit svoji identitu (max. do 3 kalendářních dnů).
Schváleno – služba PlatímPak je schválena. Platba za objednávku bude bezprostředně uhrazena na váš účet.
Zahájeno – rozpracovaná žádost o službu PlatímPak (do 60 min se stav změní na některý z výše uvedených).
Chyba Platby – v detailu transakce je popis chyby, případně další technické informace pro lepší řešení problémů.
Technické problémy
Zkontrolujte nevyžádanou poštu (spam). V opačném případě nás kontaktujte.
Kontaktujte nás a my vám jí zašleme znovu.
Zkontrolujte prosím správnost vyplněných ID klíčů v nastavení Shoptet doplňku. Kontaktujte nás.
Problém nastává při zakázaných cookies třetích stran v prohlížeči.